Eerste week stage in München

12 mei 2017 - München, Duitsland

Mijn eerste week is goed verlopen ik heb een goede slaapplaats en het werk is goed en past zeker bij de opleiding. Het bedrijf is 20 minuten rijden met de auto dus dat is goed te doen ik begin meestal 8 uur en ben rond 5 uur klaar. Ik werk momenteel bij de firma Frugee dit is een klein onderdeel van het bedrijf Hausladen. Hausladen is een fruithandelsbedrijf dit bedrijf heeft dus alle soorten fruit beschikbaar hierdoor is ook het plan bedacht om Frugee op te starten. Frugee is een bedrijf dat fruitmanden bezorgd bij bedrijven. Het fruit komt van Hausladen dit is erg handig. Bedrijven kunnen online fruitmanden bestellen zodat het personeel gezond kan eten. In de eerste week ben ik een paar keer meegeweest op tour. De fruitmanden worden bezorgt bij de bedrijven Frugeee heeft een aantal chauffeurs ik ga zelf ook bezorgen  deze stage periode. tot nu toe ben ik mee geweest met bezorgen, kijk ik mee op kantoor, maak fruitmanden klaar en sorteer papieren. Ik probeer ook de taal te leren maar dit vind ik nog erg lastig. Ik versta het meeste wel maar het spreken lukt nog niet echt. Ik ben ook al een paar keer naar de stad geweest om wat te eten of een terrasje te pakken het is een grote stad en ik vind het ook een mooie stad. voorderest heb ik nog niet zo heel veel gedaan in mijn vrije tijd omdat het pas de eerste week is.