Week 3 stage München

27 mei 2017 - München, Duitsland

Deze week heb ik weer Meer geleerd over het bedrijf ik maakte  op maandag de fruitmanden klaar in de koelcel. Op dinsdag komen er altijd vier vrouwen die de fruitmanden voor ons inpakken. Ik zorg dan dat het nodige materiaal klaar Staat voor de vrouwen en zorg ervoor dat hun fruit telkens word bijgevuld. De manden die de vrouwen klaar maken verdeel ik dan over tour 1, 2 en 3 en ik zet ze zo neer dat ze op goede volgorde staan. De andere dagen zat ik vooral op kantoor. Als er een tour terug komt ga ik de weer opgehaalde fruitmanden schoonmaken en sorteren ook zet ik de blauwe kisten waar de manden in zitten als ze bezorgt worden apart op een pallet. Ik begrijp steeds Meer hoe het bedrijf in elkaar zit en ik leer hier erg veel ook krijg ik steeds Meer zelfstandigheid. Ik en Nick werden deze week uitgenodigd voor een bbq door twee collega's van Hausladen deze jongens werken op kantoor terwijl ze een opleiding volgen zo leren ze het bedrijfleven kennen in de praktijk. Dit komt volgendsmij veel voor in Duitsland. In mijn vrije tijd heb ik Marienplatz bezocht dit is het oude Centrum van München