Week 2 stage München

20 mei 2017 - München, Duitsland

Deze week heb ik nog meer geleerd over het bedrijf ik maak nu af en toe zelf bestellingen klaar. Dit houd het volgende in: je krijgt een een aantal blaadjes met bestellingen er op en dan maak ik de fruitmanden zo mooi mogelijk vooral als het een testmand is voor een nieuwe klant wordt er extra aandacht aan besteed om hem zo mooi mogelijk te maken. Ook maak ik de Frugee kaartjes voor op de fruitmanden deze folier ik daarna en maak ze vast aan de manden. Als de Chauffeurs terug komen van de tour zorg ik ervoor dat de blauwe kisten van de manden gescheiden zijn. Ik maak dan pallets vol met manden en pallets vol met blauwe kisten ik maak de manden ook schoon want deze worden natuurlijk hergebruikt. Ik heb ook een aantal keer brieven gesoorteert en in Mappen gedaan op Datum. In mijn vrije tijd ben ik een paar avonden in het Appartement gebleven en keek ik een film of serie en ik ben ook naar de stad gegaan als het lekker weer was ben ik naar de stad gegaan om wat te eten. Dit kan natuurlijk niet elke dag want daar heb ik het Geld helemaal niet voor er is wel veel goed eten in de buurt als je goed zoekt en van eten houd.